درباره ما

سارگاتی

سارگاتی یک نام اصیل ایرانی است که ریشه در تمدن کهن و دور این سرزمین داشته و به قسمتی از خاک و مردمان آن اطلاق می گشته.

اصالت همواره ارزشمند است و تکیه و توجه بر آن مسیر پیش روی را آشکار ساخته و نیز از رموز عزت و ماندگاریست.

تجارت در عصر حاضر علی الخصوص با رویکرد برندینگ آکنده از چالش های پیچیده و مسائل جدید است . دسترسی آسان به منابع عظیم اطلاعات ، موجب شده مردمان آگاهانه و با صرف وقت و تحقیق تصمیم بگیرند ، هوشمندانه انتخاب کنند و با تحلیل خرید نمایند.

شرکت سارگاتی با مطالعه ، تحقیق و بررسی رفتار مصرف کننده گان بازار هدف و سپس در پاسخ به نیازها ، مطالبات ، انتظارات و سلایق ایشان به عرصه صنعت و بازار ورود کرد.

مصرف کننده گان محصولات سارگاتی به اصول و باید هایی همچون کیفیت ، به روز بودن محصول از لحاظ تکنولوژی و حتی نوع قطعات به کار رفته ، نوآوری های فنی ، طراحی ظاهری ، لوکس و مدرن گرایی محصول ، توجه به سبک زندگی و زیبایی شناسی ، خدمات پس از فروش با کیفیت ، صداقت و پاسخگویی بسیار اهمیت می دهند . آنها بسیار حساس ، سخت پسند ، چالش گر و مطالبه گرند.

طبیعی است که این سطح از انتظار رسالتی عظیم ایجاد می نماید و البته باعث مباهات و بالندگی است که مخاطبینمان اقشار فرهیخته جامعه بوده و قطعا همین سطح از فرهیختگی و مطالبه گری در قشر مخاطب ، موجب رشد و تعالی هر شرکتی خواهد بود.

همواره تلاش کردیم معیارهایی برای اصول و خط مشی مان تعریف کنیم ، تا روند آن به راحتی قابل سنجش و ارزیابی باشد.

به عنوان مثال هنگامیکه از کیفیت صحبت می کنیم، تجلی آن در محصول می بایست قابل لمس ، قابل مشاهده و از همه مهم تر کاربردی باشد.

وقتی از اصالت می گوییم ، مقصود توجه به محتوی ، ماهیت وجودی و ماهوی است . بدان معنا که ماحصل امر می بایست ارائه ای کامل و منحصر به فرد در نوع خود باشد.

ما همواره به این موضوع می پردازیم که مخاطبین ما ، با انتخاب سارگاتی به مجموعه ای از بهترین محصولات ، خدمات ، پاسخگویی و امکانات دسترسی پیدا کنند.

توجه به جنبه های انسانی تجارت ، امروزه حلقه مفقوده آن است که برندهای بزرگ دنیا نیز به احیاء آن پرداخته اند . لذا نگاه ما این است که مصرف کننده گان محصولات و خدمات ما ، "مشتری" نیستند . خانواده اند.

وب سایت

سازندگان حرفه ای
Logo
Shopping cart